Fyz43 Haftadayım ilk doğumum nişanım bugün geldi doktor bebeğin başının büyük olduğunu rahmin hala geride ve çatı kemiklerimin dar olduğunu söyledi bu şekilde olup normal doğum yapan var mı aranızdaa
Nesrnn Saglıkla kucağımıza alalım inşallah canım benim de 39+5 doktorum başının 5 gun ileride olduğunu normal dogum ıcın deneyebiliriz ama karnım basık ve bebegın basının buyuk olduğunu soyledı her ıkı doguma da hazırla dedı çok korkuyorum
Fyz43 Nesrnn inşallah ben de denemek istiyorum normali ama bana başının 3 hafta ileride olduğunu söyledi hangisi hayırlısıysa o olsun inşallah sizin de benim de