Kızlar ben normalde motokuryelik yapıyordum 12 saat mesai falan günler aylar çok iyi geçiyordu. Hamilelikten önce kışın çok kötü hastalandım 2 haftada zor iyileştim bu yüzden eşim motokuryelik yapmamı istemedi. Sonra da migrosa falan girem dedim haber bekliyordum ve hamile olduğumu öğrenince vazgeçtim. Yani 2 buçuk aydır hamileyim ama sanki 9 ay geçmiş gibi geliyor zaman durdu gibi. Evde nasıl zaman geçiriyorsunuz ya canım çok sıkılıyor