oglussannesiiii yeni doğan ve 0.3 ay alın doğacağı mevsime göre kışlık yazlık ona göre alırsınız zıbın çok lazım oluyor kollu ve kısa kollu 10 ar tane alın 6,12 aylık olarak ta bebek doğduktan sonrada alınır geze geze bebeğin kilosuna göre alınır ama 6 aylık kıyafetleri kışa denk geliyor sizinkinin kışlık alırsınız takımlar pijamalar çok kullanılıyor kışın