Seyma5454 Merhaba adetim bittikten 1 hafta sonra 1 kere peçeteyi dolduran kan geldi sizce neden olmuş olabilir yerleşme kanaması olma ihtimali var mı şuan da kasık ağrısı ve mide bulantısı var bat 5