Sengul2256 Kızlar merhaba 8+4 haftalık hamileyim ikizler bugün özellikle sol tarafımda bide alt karın ağrım oluyor anlam veremedim sizde bu haftalarda ağrı oldumu oturup kalkerken batıyor
Aysenurog 7 haftaya kadar bende de kasık ağrıları vardı sonra geçti ama yine de ara ara giriyor o ağrılar sanki gaz sancısı gibi girip bi süre sonra çıkıyor. Ama ikiz olduğu için durum farklımıdır bilemedim
Aysenurog Bide ben şunu fark etmiştim ayaklarım üşüdüğü zamanda kasıklarıma ağrı giriyor. Ayaklarını sıcak tut mümkün olduğunca