Benim 3 gebeliğimdi Süpriz gebelikti benim için iki erkek evlattan sonra Allahım bi kız evlat nasip etti
13 mayısta kontrolüm vardı rutin Nst de sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum bu sefer Vajinal muane yaptılar açıklığım eski doğumlardan kalma bi açıklıktı 4 saat sonra tekrar Nst istedi çekildim yine sancım var yine açılmam yok o günde oğlum düşüp kaşını yarmıştı onunda stresi vardı üstümde sancıları hissetmediğim için hiç doğuracağım aklıma gelmezdi gece 22.10 gibi kasılmalarım başladı bende stresten yalancı sancı filan diye düşündüm yine bekledim sonra sıklaşmaya canımı acıtmaya başladı 2 ye kadar evde duş aldım pilates topunda zıpladım evimi toparlardım 2 15 te hastaneye gittik gittiğimde açıklığım 7 cmdi hemen yatış verdiler 1 saat sonra 10 cm oldu suyumu patlattılar bebeğim 3300 beklerken 4150 kg doğurdum kanala inmesi uzun sürdü bu yüzden 4 58 de bebeğim kucağımdaydı bebeğimin kafası çıktığı an sancı filan herşey geçti Allahım isteyen herkese nasip etsin bu muhteşem duyguyu