CoolMamaMode babyloving ne güzel dönmüş bende dönsün diye uğraşıyorum 😂 normal 32. Haftada pozisyon almaya başlıyor zaten 34-35 e kadar dönmüş olması gerekiyor yoksa bi daha biraz zor oluyomuş dönmesi mecbur sezeryan oluyor makat gelişte
anneoluyorumm13 babyloving benim 26. Haftada baş geliş pozisyonu almıştı şuan 30 hala öyle bence kanala girme değilde son trimester diye öyle bence
babyloving Merve_kucuk bu haftalarda normal galiba dimi ? Kanala doğru ilerliyor yazıyor bazı yerlerde bende korktum 🥹
Merve_kucuk babyloving Kızımı hamileyken 28 haftalıkken doğum pozisyonunu almıştı. 40+1 günlükken doğdu. Şimdi oğluma hamileyim geçen hafta 34+5 günlükken pozisyonunu almıştı. Korkulacak bir şey yok bence.
Wewe Merve_kucuk ben şunu merak ediyorum. Benimde 28.haftada doğum pozisyonu aldı. Rahim ağzı kısalığıda var bende. Çocuğun kafası oraya sıkışıyormuş gibi düşünüyorum , lütfen gülmeyin :( sizin çocuğunuzun kafasal yapısında sorun yok değil mi😔
babyloving CoolMamaMode ya canım benim zaten 26haftadan beri baş aşağı sadece başını iyice rahim ağzıma yaklaştırmış doktor dedi ki açmaya çalışabilir rahim ağzım da 28 çıktı başı orda diye ölçemedi tahmini ölçtü
CoolMamaMode babyloving hmmm anladım o kısmı bilmiyorum inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini güzel düşün güzel olsun ♥️♥️
babyloving anneoluyorumm13 başını dayaması sıkıntı mı acaba biliyo musunuz doktor fitil verdi buna yapcak bişi yok dedi rahim ağzım kısalmasın diye hep yatıyorum
anneoluyorumm13 babyloving bana fitil vermedi hiç bilmiyorum ki rahim ağzı uzunluğu iyi dedi başka Bir şey demedi gerçi ben devlet hastanesine gidiyorum belki o yüzden ilgilenmemiş dolabilir
Merve_kucuk Wewe Doğduğun da kafasının üstü şişti biraz sivrilmişti. Oda haznede çok beklediği için olmuş. 3 ay içerisinde toparlamıştı. Şuan 5 yaşında yusyuvarlak kafası var☺️🤣
Bktakdmr babyloving babyloving hayır bebek normal doğum pozisyonuna gelmiş demek yani doğuma hazırlanıyor aslımda benim en başından beri baş aşağı eğer bu kanala yerleşti anlamına gelseydi ben çoktan doğurmuştum 😂 bende 32. Haftadayım bu arada
babyloving Bktakdmr benim de 26 haftadan beri baş aşağı bugün bi yerde okuduğum için bende şüpheye düştüm 🤣