Mucizemmm41 benım için öğle demişti.çocuğa kan pompalayan damarlar darmış bende. çocuk agırlaştıkça özellikle 32. haftadan sonra baskı artacak kan basıncı azalacak dedi gelişimi daha da yavaşlayabılır bu sebeple erken doğabılır dedi doktor. takıp ettiriyoruz şuan.şimdilik gelişimi güzel inşallah 32. haftadan sonra da gelişimi düzgün ilerler.sorunsuz zamanında doğar ınşallah.