Eesraaa34 Kızlar merdivenlerden çıkarken biraz yere kapıldım yani düştüm 5 dakika oldu ama hareket hissediyorum ilk gebeliğim olduğu için bilgim çok yok
edabolukbasi3- Eesraaa34 için rahat etmeyecekse bi acile git istersen bir yere gelmediyse bişey olacağını sanmam ama usgde bakarlar
Merve_kucuk Eesraaa34 İsterseniz her ihtimale karşı hastaneye gidin hem içiniz de rahat eder ☺️ Geçmiş olsun dikkatli olun 🌸
susaMom_ Eesraaa34 Canım travmatize düşüşlerde bazen bebekler zarar görebilir yani ne kadar nasıl düştüğünü biz bilemediğimiz için böyle durumlarda bekleme hastaneye git durumunu kontrol etsinler
Eesraaa34 edabolukbasi3- yok üstü aşırı sert gelmedi ama göbeğim değdi yere hareketlerini hissediyorum ama yinede böyle şeyde bir şey olup olmayacağını bilmiyorum
Eesraaa34 Merve_kucuk çok teşekkür ederim hareketlerini hissediyorum ama böyle darbelerde bebek hemen zarar görür mü onu bilmiyorum
Eesraaa34 susaMom_ eşimi bekliyorum gitmek için ama hareketleri var bir şey olmuş olsa hareket hissedermiyim acaba ilk gebeliğim olduğu için bilinçli değilim 🥲
Eesraaa34 Balbebek012 eşimi bekliyorum gitmek için ama hareketleri var bir şey olmuş olsa hareket hissedermiyim acaba ilk gebeliğim olduğu için bilinçli değilim 🥲 kanamam yok ağrımda yok
susaMom_ Eesraaa34 Evet canım bir şey olsa da hareket hissedebiliyorsun hiç strese girme mutlaka bir şey olmamıştır ama dikkatli olmaya çalış hastaneye gidip durumunu öğren allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Mervetrkmn Eesraaa34 kendini strese sokma bebişin etkilenir içini ferah tut önlem amacıyla baktırıp görürsün iyi düşün iyi olsun canım 🙏🏻
Ebebeg Eesraaa34 Burada sorana kadar acile gitseniz keşke? Bende düştüm 2 gün önce sırt üstü düşmeme rağmen hemen acile gittim kadin doğuma yonlendirdiler. İleri haftalarda riskli bu haftada bisey olmaz dedi doktor.
Eesraaa34 Ebebeg gideceğim eşimi bekliyorum sadece eşim gelene kadar içim içimi yememesi adına tecrübeli annelerden fikir almak amacım