Anenglishteacher 10 günlük ikinci sezeryanlı bir anne olarak ;
Kahve
Bol su
Hoşaf
Öneriyorum kahve özellikle narkoz atımında rahatlatıyor.
Dik duruş
Düz yatış çok önemli. Yatarken mümkün olduğunca alçakta kalsın başınız düz yatın. Bol yürüyüş evet ama kendini yormadan ağrın acın fazlaysa dinlen. Sakızı duydum ama o an denemek aklıma gelmedi. Birde emzirme konusunda süt olmaması durumunda Eds sistemini öneririm mama zehir değildir bebeğin kan şekeri sarılığı için gerekirse verilmeli. İki doğumumdada 4 gün gelmedi sütüm kızımda direk biberon ile mama vererek ilerledik mememi tutmadı o yüzden aşırı zorlandım sütüm falan çekilmişti. Oğlumda yani bu doğumumda eds sistemini çok araştırdım mamayı gögsümden içirdim her ögünde elhamdülillah tuttu ve sütüm arttı emiyor. Her doğum her bünye farklı Allah bu dönemi kolay geçirmeyi nasip etsin 🤲