Nurellaaaaaaa1212 tiroid ilacını hep mi içiyordun yoksa gebeliği öğrendikten sonra mı başladın ilaçlara benim 3.7 çıkmıştı doktor 2.5’a indirmemiz lazım dedi gebe kalınca şimdi kan vermedim daha net bişey yok testte çıktı hemen gidip başlamam gerekir mi acaba ilaca kan pıhtılaşma yatkınlığıda çıktı şimdi gitsem kese gözükünce gel derler ne yapacağımı bilmiyorum