Kedilibebekli Arkadaşlar karnınız ne zaman çıktı? Ben 13+2 haftalık hamileyim ve son bir haftadır karnımın çıktığını fark ettim çok erken geldi 😢
Derya146 Bende istiyorum 4.yû Ekim’de düşük yaptım çarşamba ve bugün test yaptım silik çıktı salı kan vereceğim inşallah vardir