Kayzennn Magnezyum eksikliğinden kaynaklandığı yazıyor bugün doktorum ile paylastim magvital diye bir ilaç yazdı fitil olarak geçiyor kullanabilecegimi hiç zannetmiyorum doktora da dedim ama yine yazdım başka bir şekilde bu ağrıları giderek var mı
Deleted33000 Kayzennn bende de o ağrılar çok oluyor doktorum magnovit kullanıyordum ama agrilarimi geçirmedi başka doktor özel bı magnezyum yazdı o biraz iyi geldi ama benim ağrıların sebebi varis miş bacaklarımda vâris çıktı ağrısı hafiflesede çok yorulunca gece uyutmuyor ılık duş rahatlatıyor biraz çok şiddetli ağrı olduğunda hemen bacaklrimi yıkıyorum öyle uyuyabiliyorum
Huzurluanne05 Kayzennn ama magnezyum kullanmazsanız ağrılarınız geçmez muhakkak kullanın sağlık ocağında da yazdırabilirsiniz ben magnorm kullanıyorum çok etkili
minnakhanimmm Kayzennn benimde kramplarım çok oluyordu ama ben hap kullanıyorum hiç fitil kullanmadım