Kızlar 29 haftalık hamileyim. Ara ara rahminin altında sancı hissederdim doktorda normal rahmin büyüyor demişti. Ama yarim saattir aynı bölgede bıçak saplanır gibi ağrı var. Uzandım dinlenmek için çok şükür bebeğim de tekmeliyor. Ama bu neyin nesi hafta büyüyünce bu ağrı da mı şiddetleniyor. Doktora gitsem mi bilemedim