dygsss Irem5858 normal bebek makat geliştir muhtemelen ilerleyen zamanlarda 30 dan sonra yukarı çıkıyor yukarları tekmeler😅
Radyasyon5526 Irem5858 o haftalarda benimde öyle olmuştu pat pat vurmuştu çok korkmuştum doktor çok normal demişti
Parinas Irem5858 aynı öyleyiz biz de. Resmen birden tuvaletim geliyor. Rahim ağzına vurduğunu hissediyorum 🙈önceki iki gebeliğimde böyle olmamıştı. Huzursuz edici bi his
Minnakpopus Seymaaa05 ben daha 29 um böyle hissediyorum sizi düşünemedim 🫣😂😂 her vurmaya wc ye zor yetişiyorum
Irem5858 dygsss onu doktor söylermi makat gelişli falan diye çarşambaya randevum gitmemem grrek yok değilmi
Minnakpopus Irem5858 korkma korkma çok normal 🤭önce kasığında aşağıda hissedersin sonra göbek çevresi sonra büyüdükçe işte göğüs altında heryerde 😂 ama o alttan vurmaları hiç bitmiyor 😂
dygsss Irem5858 makat geliştir muhtemelen haftanız küçük ya e nabızda radyoloji görüntülerime baktığınız zaman ordada yazıyor doktor ölçüleri girdiyse
Irem5858 Minnakpopus ay tamam tam mesaneye vuruyor böyle okuduklarıma göre benim haftamda erken gibi hissettim sanki 😀
Radyasyon5526 Irem5858 randevu tarihi beklenebilir bence yine yanlış yönlendirmiyim doktorum kanama kasıntı vs olmadıkça hiçbir sorun yok bu haftada erken doğum yapma ihtimalimiz yok demişti ben korktuğumu söylediğimde