bilinmeyen202020 canım öncelikle çok geçmiş olsun bebeğimi o gün hemen farklı bir hastaneye alınca bende gittim benide anne oteline aldılar sonra hafta sonu oldu iki gün boyunca dr yoktu hastaneye varır varmaz atmış suyu ama tedbir amaçlı tutacağız dedi herhangi bişey verilmedi oksijen falan süt veriyordum iki saatte bir Salı günü de taburcu olduk 5 gün kaldık çok zor bir süreç ins sizin kolay geçer hemen bebegıne kavuşursun bizim talihsizlik haftasonu resmi tatil üst üste denk gelince bu kadar kaldık yoksa bebeğimın bişeyi yoktu