Bebeğim 70 günlük herşey mükemmel giderken bir anda reflüyle karşı karşıya kaldık. Bebeğim devamlı kusuyor zaten memeden hiç ayrılmayan bir bebekti. Reflüden sonra tamamiyle herşey allak bullak oldu yavrum bir türlü doyamaz oldu. Daha emerken kusuyor öyle bir şeyin içerisindeyiz. İlaç başlamıştık fayda etmedi ilacıda kustu dün anti reflü mama başladık doktor her öğün ver dedi ama elim gitmiyor. Bugün artık yavrumun haline dayanamayıp mamayı verdim. Çok üzülüyorum 😢😢ne zaman bitecek bu reflü 😢😢