Ceiydda ya bende sabaha kadar ağrı çektim şu leke gelmedigi için gitmemiştim doktora ertesi gün beyaz jel kıvamında bı akıntı geldi kanlı olmadığı için nişan diye düşünmemiştim nişanmis meğer ondan iki gün sonra suquat yaptıktan sonra da geldi aynısı o ağrıdan sonra o kadar şiddetli ağrı cekmedigim için gitmedim hastaneye gitmelimiydim acaba