Belirti olarak bu ay ayaklarım hiç ama hiç ısınmadı hep buz gibiydi donduğum halde başım bazen sıcakmış gibi hissediyorum acı eşiğimde düştü bir yerimi çarpınca daha fazla canım yanıyor bulantım yok ama mide yanmam oluyor ara ara kasıklarımda ağrım yumurtlama gününden beri devam ediyor hem kramp hem iğne batması hemde seğirme yumurtlama gününden sonra 5 gün süren şişkinlik vardı acıyla uyanıyordum sonra düzeldi göğüslerim o zaman daha hassastı ateşi var gibi yanıyordu sanki ama şimdi daha normal ağrıyorlar ağrıyan kısımları üst ve koltuk altına gelen yan kısımları ağrıyor 2 3 gündür sivilce artışı çok fazla herhangi bir öğünde yemek yedikten sonra halsizlik oluyor son günlerde de çok korkunç rüyalar görmeye başladım ağlayarak uyanıyorum 13 mayısta da ilk kez burun kanaması yaşadım bir de o kadar öfkeli ve duygusalım ki gülerken de ağlayasım geliyor kocam işe gidiyor diye ağlıyorum bazen sebepsiz ağlıyorum kafamı çarptım diye bile ağladım eşim de gülüyor halime napsın. bat 23 Mayıs 20 mayısta test yapmayı düşünüyorum . Siz belirti olarak neler yaşıyorsunuz ?