Baharayba canım bi git bakalım bebeği düşünmen lazım eğer açılman az ise sancı da çok düzenli çıkmazsa isteğe bağlı olarak git evinde çek sancını . Sancı şiddeti baktın artık sıklaştı dayanılmaz oldu hastaneye gidersin . Bol bol yürü merdiven in çık hurma ye . Ben 40+1 oldum hiç sancım Yok perşembe yatış yapılacak 41 olunca . Dün yatış verdiler kabul etmedim belki o zamana kadar gelir diye .