Arkadaşlar yaklaşık 13 gün önce verdik testi 7 iş gününde çıkar dediler 10 iş günü oldu bugün çıkar demişlerdi şimdi de aradık salı günü çıkar diyorlar, yok işte eksik mataryel bilmem ne aklına geleni söylüyor kesinlikle tavsiye etmiyorum para iadesi talep edecek esim başka bir firmaya yaptiracagiz. Sonucu bekliyorum 2li teste girmedim 13 haftaligim 14. Haftada zaten 2li testin suresi geçmiş oluyor. Onermiyorum kisaca