Kızlar merhaba beni tanıyanlar bilir geçen hafta 8 haftalık bebegımı , geçen senede 10 haftalık bebegımı kaybettim kürtaj oldum bugün eşim sperm testi yaptırdı ve sperm hzının düşük oldugunu öğrendik benim doktorum aşılama yapalım dedi , aşılama nedir nasıl yapılır ağrılı bi işlemmi bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi