Merhaba yeniden, 21 Mayıs’da adet gecikmesi birkaç günken yeniden test yaptım ve sonuç bu şekildeydi. Çok fazla silik çizgi postu var belki birilerine umut olurum ilk hali (14-15 Mayıs testleri yukarıdaydı)
Bu da 21 Mayıs
([https://mutluresim.com/images/2025/05/25/1SyT3Q.jpeg])
Dün de kan verdim döner dönmez ve beta çok şükür 5708.
İnşallah gönülden isteyen herkesin bu şekilde çıkan silik çizgileri netleşir ve betaları güzel değerler çıkar. Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah.