mrp2023 drya86 kaset değilde erken gebelik testi varsa ondan yapın bence bunlarda yanlış çıkma olasılığı olabiliyormuş
Kaderyusuf drya86 var hatta kesin bence o kadar çok gebelik testi yaptım hiç yanlış sonuç görmedim hamileysem direkt pembe silik bi çizgi çıkıyor. Negatife de gölge harici çizgi yok sizinki belirgin hayırlı olsun
drya86 Yaa ya ben gecen sene bu aylarda bos gebelik yasadim ondada test yaptigimda boyle cikmisti sizede bir sorayim dedim