Gamze1310 Merhaba ben 30+3 haftalık hamileyim bu hafta karnımı çok şişiyor ve aşırı ağırlaştı gibi taşımakta zorlanıyorum ara sıra da birden agri geliyo büyüdüğü için hareketleri mi o şekilde oluyo yoksa normal değil mi bilgisi olan var mı
Zehraax Gamze1310 son 3 ay çok hızlı büyüyor demişleri geröekten öyle bende bugün 32 oldum karnım 29 haftadan beri aşırı büyüdü son ay daha hızlı büyüyecek diyorlar 😅
KumpirsMom Gamze1310 bizde 30+6 yız yani karnım 10 aylık gibi şişti afedersiniz ağda yaptıktan sonra genitalde bi ağrı olur ya o ağrıdan var doktor bebek baş aşağı duruyor dedi belki ondandır bebeğin hareketlerinden dolayı karnım kasılıyor ama yerini bulunca geçiyor 🥲 ve çok ağırlaştım 🥲