pnremr22 Kızlar 4+5 hamileyim. Bugün sabah çok az ağrım vardı şu saatlerde biraz şiddetlendi sanki adet olucakmışım gibi belim ve kasiklarim ağrıyor. Bu normal mi ya.
Meral_63 pnremr22 Benim de aynı5 HAFTALIK oldum çok şükür yine ağrı normal akıntı ishak boğaz ağrısı mide bulantısı ama kusma yok
pnremr22 Meral_63 dün hafif şekildedir şimdi biraz daha şiddetlendi endişeleniyorum. Benim de mide bulantısı kusma yok ağrı var sadece bide göğüs hassasiyeti devam ediyor