Merhabalar, bugün 32. Haftaya başladık dün kontrölüm vardı bebis 3 hafta geri kalmış. Ondan önceki kontrölüme kadar normaldi her şey. 1500 küsür kilosu. Ama onun dışında suyu,kalp atışı her şeyi normal. Doktor da haftalık takip etmek lazım dedi ama kilosu dışında bir sıkıntı yok dedi. Her bebek de aynı olmaz dedi. Tabiki yine de bu durum bir risk. Böyle olanlar var mı? Herkesin bebeĝi de büyük doĝmuyor heralde. Yeğenlerim de çok buyük doğmadılar. Kilosu az olan bebişiniz oldu mu? 36 haftaya kadar falan bir şey olmazsa 2 buçuk kiloyu bulur heralde o da yeterli olmaz mı?