bebesever ışın aldığı gün eğer bi zararı varsa çevresindekilere zaten bunu işlemi yapan kişiler söylüyor hamilelerle çocuklarla temas etmeyin vs. Diye eğer bi zararı yoksa bişey söylemiyorlar, ben ambulans personeliyim mesela bize söylüyorlardı hamilelik varsa hastaya temas etmeyin diye