Kızlar merhaba ne olur benim durumumda olan varsa bana cevap verebilir mi. 9+haftalık hamileyim . Dün sabah saatlerinde kanamam başladı. Direk doktora gittim progestan yazdı. Bugün kanama minimal seviyeye geldi ama ara ara kasıklarımda ağrı oluşuyor normal mi