edaksy Hilossss Güzel bir isim hafsa zade uyumlu opmus allah gönlünüze göre versin zadeyi pek sevemedi kimse niyeyse
Hilossss edaksy Benim esimin rahmetli babannesinin ismi ben coknisyedim koymayı çok tatlı biriydi kimseye göre yaşamıyoruz ki bana da soran oluyor söyleyince çok ağır gibi saçma yorumlar geliyor biz beğendiysek sorun yok bence❤