Ruruu Kizlar afedersiniz sari yesilimsi akinti sikayetim vardi doktor idrar tahlili yazmisti sonuclarda yassı epitel 0-5 arasi olmasi gerekirken 8 cikmis ve doktor sonuclarin temiz dedi. Ne yapmaliyim yardimci olur musunuz
Minnakpopus Ruruu neyi ne yapacaksınız doktorunuz normal demiş zaten enfeksiyon olsa söylerdi lökosit eritrosit bakteri vs demekki bunlarda sıkıntı yok
Ruruu Sibbb oyle mi internetten baktim enfeksiyon vs yaziyordu o yuzden tedirgin oldum acaba doktorun gozunden mi kacti diye
Ruruu Minnakpopus internetten baktim enfeksiyon vs yaziyordu, acaba doktorun gozunden mi kacti diye emin olmak istedim tecrubeli annelere sorarak
Minnakpopus Ruruu bendede geçmeyen enfeksiyon var ama bu dediğim değerlerde göz önünde bulunduruluyor mesela bakteri lökosit bunlar önemli o yüzden