Kızlar 34 haftalık hamileyim annemlere 4 saatlik mesafedeyim. Çok özledim onları babam tedavi görüyor bi de onu da görmek istiyorum. Babamdan dolayı doğumuma da gelemicekler. Hafta sonu 2 günlüğüne de olsa gitmek istiyorum. Şu an çok şükür bi sıkıntım yok bebek dönmüş ama. Eşim ve ailem doğururum diye korkuyorlar sizce tehlikeli mi