Ayse15 Kizlar dogumuma 3 gün var karnim çok sivri duruyor herkes oğlun mu olacak diyo acaba son günler olduğu icin mi böyle normalde kız hem doktorum hemde detaylida kiz çıktı. Ama böyle dediler kafam karıştı değişmez demi ya 😃
Ayse15 1Kubra_ inşallah canim sivri olma sebebi baş asagi pozisyonda o yüzden olabilir mi sırtı dönük çünkü