Kızlar hüma da nagihan hocanin takibindeydim ama bugün hastaneden ayrılmış. Hastane mi değiştirdi ara mı verdi bilmiyorum. Çarşamba günü kızılay hastanesinde detayli ultrasona girecegim ve su an yeni doktor arıyorum. Dünyam hastanesinde eda ülkü hocanin yorumlarini okudum. Nasil birisi ilgili mi ve muayene ücreti hakkinda bilginiz var mi?