Kızlar bende 2 hafta önce yada 10 gün önce tam hatırlamıyorum pembe leke geldi bı kere ama o zaman sürekli idrar geliyordu hani böyle çok sıkışmış gibi olursun ama gidersin afedersiniz iki damla sanırım enfeksiyon oluyor ya yada kendimi usuttugum için neyse işte bı kere peceteye pembe leke geldi bat bugün ama regl olmadm pcos var gecikme oluyor her zaman olmadm hamile miyim de diyemiyorum var mı başına gelen