[silindi] İdrar ve kan testinde negatif regle 2 gün var 4 mayısta çatlama oldu merak ediyorum önce negatif görüp sonra pozitife dönen var mı?
Masal2021 [silindi] evet ayın 10 bunda kan verdim sonuç 0 di 4 gün sonra tekrar verdgmde 17 çıktı ama önceki yaptgm teslerde çizgi Pembe değildi mora yakindi
sutlukahve_ [silindi] ben regl öncesi kan vermedim ama gecikmenin 8.gunu silik çizgiyle öğrendim regl öncesi versem de çıkmazdı geç döllenme olmuştu bende geç döllenme olursa bazen böyle regl sonrası çıkabilir
[silindi] sutlukahve_ çok umudum yok kendş adıma adet belirtileri taşıyorum ama merak ettim böyle olup sonra hamile olduğunu öğrenen var mı diye
sutlukahve_ [silindi] Maalesef benim de umudum yok test yapmadım hiç 1 hafta beklemek istiyorum açıkçası
[silindi] Masal2021 amin inşallah canımm benim de bat 18 sabah kan verdim 0.100 negatif 4 mayısta çatlama gördüm 28 günde bir benim de