Kızlar 38+6yız, bugun doktorum rahim agzı açıklıgını kontrol etmek istedı, korktugum gıbı de degılmıs kendımı kasmadım rahat oldu cok hafıf sızladı sadece çok şükür. Ebe ve doktorum leke kanama olabılır dedı sabah yapıldıgında eve geldıgım de leke vardı 1 saat önce yıne kahverengı leke geldı gelmesı böyle normal degıl mı? Doktor doğumu tetikler diye yaptırmak istedi çünkü oğlusum baş aşağı ama hala kanalda degıl dıye