Babyboy_i canım 36.haftandasın dopsa bile bebeğin sağlıkla yaşayacaktır içini ferah tut korkarsan strese girersen dopumu hızlandırır bebeğinide strese sokarsın. Rabbim en iyisini bilir. 25haftalık bebekler bile rabbim isteyince yaşıyo nasıl toroman toraman geziolar. Sen kendşni sakinleştir senin stresin olacakların önüne geçmwz ama zorlaştırır. Rabbim sağlıkla ve hayırşı vakitte kavuştursun bebeğine 😊