Zeynep3434_ sorun yok canım sorabilirsin evdeki sınırı aşmaman gerek yemekten 1 saat sonra 140 altında olmalı 2 ci saat 120altında büyük ihtimal döktürünüz 2 saati ölçmenizi ister 2 saat yüksek diet listesi verir benim açlık 102,1 saati 234 2 saat 104 çıktı 1 Saat yüksek çıktı için dokturum ilk lokmadan 1 saat sonra ölçmemi istedi diyetlen düzene soktum insüline bile gerek kalmadı 36+2 doğuma az kaldı artık 27 haftadan beri diyet yaptım dikkat edersen düzene giriyor bol bol yürüyüş yap