Kızlar ayaklarım ve ellerim sürekli soğuk, gece bile çorapla yatıyorum ona rağmen ısınmıyor. Yazın bile ev patiği giyiyorum. Demir eksikligim var onu biliyorum ilaçta kullanıyorum. Bu durum rahimi de soğutur diye düşündüm. Sizler rahimi ısıtmak için neler yaptınız ?