30+4 den selamlar kızlar, bende artık ağırlaştığımı fazlasıyla hissediyorum. Yürürken benimde alt karnıma ağrı girmeye başlıyor, kuyruk sokumu ağrısı fazla yürüyünce oluyor. İştahım öyle bir arttı ki bir şeyler atıştırmadan duramıyorum. Bir de sağ tarafıma bir toplanıyor minik beyfendi o tarafım kasılıyor. Bizede 34 de gel dedi doktor hem muayene hem nst için. Hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah. 🤲🏻🌺