Boğazım ağrıdığı ve yeşil balgam attığım için aile hekimine gittim kan sonuçlarımda da enfeksiyon çıktı o yüzden aile hekimim Augmentin antibiyotik yazdı. Hamilelik süresinde bu antibiyotiği kullanmamın sakıncalı olmıcağını söyledi. Gebelik dışında normalde de yazılan bir antibiyotik olduğu için içim rahat etmedi. Hamilelik sırasında kullan oldu mu? 🥺