Bmlkjhvb Doğumum 19 ocak gibi görünüyor. İzin durumu kafamı karıştırdı. Ne zaman okula başlamam gerekecek yardımcı olabilcek biri var mı Okullar 19 Ocak’ta kapanıyor 😥