1Kubra_ Bkaya41 benmde 14 hiç bir şekilde hiç bisey yemiyorum meyve bile sürekli bı iştahsızlık halsizlik ve mide yanması
Burcak61 Bkaya41 14+1 ne yesem midem yanıyor bulantılar azaldı yanma başladı canım hiç birşey istemiyor ve yemek de aklıma gelmiyor 🤦♀️
Mrvmrv78 Bkaya41 bende 14 haftalığım benimde doğru düzgün iştahım yok ara ara mide bulantılarım oluyor bazen de bel be kasık ağrılarım
Bkaya41 1Kubra_ benimde mide yanmam var doktorum rennie duo verdi. Doktorunuza söylediniz mi mide yanmanızı
Burcak61 1Kubra_ berbat bişe kusmaktan de tiksindim mide borumu hissediyorum midem mide borum yanıyor çarşamba günü kontrolüm var renni ya da gavisvon isteyecem
Burcak61 Bkaya41 tavuklar günü akşam oğlumu uyuturken 8 de uyuya kalıyorum 🤣 iki adım atıyorum sanki taş taşımışım sürekli yorgunum 🤦♀️ Ama vitaminimi dikkatli hergün kullanınca o iyi geliyor
Zeynepkarip Burcak61 rennie bana iyi geldi ben doktora soymayı unutmuştum yazdım doktora doktorum rennie alabilirsiniz dedi aldım direkt
Burcak61 1Kubra_ bana kızlar prensesin annesi diye sürpriz yaptılar pembe fincan takımı aldılar 🤣🤣🤣 sonra erkek dediler