Merhabalar arkadaşlar 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim beta 1118 çıktı doktora gittiğimde rahim kalınlaşmayın çok güzel iki gün sonra gel alttan muayene ile istersen keseni görürüz dedi. Ama alttan muayene bana çok iyi değilmiş gibi geliyor. ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🤐