Beyzasari selvaurnn_ 34+5 bebiş başı aşağıda ne zaman gelir bilmem 🥰 oğlum 38 de doğmuştu bunun cinsiyeti kız inşallah tam bayram arası gelmez 😂
Wewe Ben ben ben🤰🏼 ama kızım erkenceymiş doktorum 2 hafta daha dayan dedi. Haziran sonu değil haziran başını görsek iyidir
Hasret18ayaz Wewe bizimde aynı haziran başını bile goremeyecegiz 34. Haftaya gün verdiler 26-27 Mayıs gibi alacak
1melek2prens1anne selvaurnn_ bende 32+4 doktor gelişimi iki hafta önde dedi diğer iki doğumum 37. Haftada olmuştu bu da öyle olabilir dedi bekliyoruz bakalım
Pinnar7 38 de sezeryan olursa(bebek dönmüyor) Haziran sonu (20sinden sonra) normal olursa temmuza kalacak
Hasret18ayaz Wewe benim suyum çok erken gelmeye başladı enfeksiyon riskine karşı 34 den fazla bekleyemeyiz diyor doktor
Ariadne Aynı tarihiz hemen hemen. Ben normal istiyorum bir aksilik olmazsa. Bebegim 27. Haftasinda bas asagi dondu. Karnimi sanki bacaklarimda tasiyor gibiyim.