carpediem97 Geçen cuma testi verdim 7 iş günü dediler normalde saliya aciklanacakti cuma oldu ses seda yok benim gibi bekleyen var mı ya da sonucu geç gelen? Endişeleniyorum bir şey mi çıktı diye…
Ciftci16 carpediem97 verdiğiniz firmayı veya hastaneyi arayın bence benim de sonucum çıkmış ama haber edilmemişti aradım hastanemi sonucu öğrendim
Lalakaplangl carpediem97 ben de geçen hafta verdim henüz çıkmadı sonuç haftaya kaldı muhtemelen pazartesi de 19 mayıs salı çıkar diye umuyorum. Bize de doktor önermişti ama sanırım genoksta hep gecikme oluyormuş
carpediem97 Ciftci16 eşim ariyor sabahtan beri açan yok vallahi dolandirildik mi nedir ama doktor verdi numarasını aslında
carpediem97 Bilerek insanlara 5 iş günü diye palavra atiyorlar. Desene 2 haftaya çıkar diye ben de beklemem elim telefonda tüm gün
Leylak34 Nihan87 sonuclar cikmadi mi 5 is günü içinde çıkar dediler bana sonra 5 ile 10 is günü oldu .19 mayis ptesi ni sayma felan dedilrr
Lalakaplangl Benim bugün sonuçlarım çıktı ama eşim pazartesiden beri sürekli arayıp darlıyordu. Bugün tam 12. İş günü