BurcuF9 Kizlar 31. Haftama girdim karın agrisi ile gittim nst de az sancı çıktı düzensiz iki defa erken doğum olurmu kendi doktorum yoktu çok ilgilenmedi diğer doktorda korkulcak bişey yok diyip gönderdi bugün iyiyim sancım yok yardimcinolacak varmı
Esma006 BurcuF9 bende 31+3 deyim karın ağrısı oluyor ama yalancı bence o ağrı olduğunda tuvalete gidiyorum büyük abdest olcakmis hissi veridigi için ben 27.haftamda girdim bı kez o da suyum geldi sanmıştım idrar da enfeksiyon çıkmıştı iki hafta sonra giricem büyük ihtimalle çok geçmiş olsun
BurcuF9 Esma006 çok geçmiş olsun aynısını yaşıyorum aynen bende tuvalet ihtiyacı hissediyorum öyle olduğunda doktorunuz birşey dedimi
Esma006 BurcuF9 hiç bahsetmedim inan ki normal olduğunu düşünüyorum sadece ilk gebeliğim bu arada günde bir kere oluyor 5 dakikalık hemen
patili_kiz90 Benimde karnım ağrıyor 31. Haftam ama lavaboya gidince yapıyorum bişeyler 🥲 sonra geçiyor . Bende mi tuhaflık var.
Fatmandrsv Yalancı kasılma canım. Olur normal ama artık çok yorulmayı bırak . Zorlayıcı hareketler yolculuklar vs
BurcuF9 Fatmandrsv bütün gün yattım bugün yemek ve lavabo dışında kalkmadim inşallah faydası olur rahim ağzı uzunluğum iyi 35 mm çıktı ama doktorum yinede kasılmaları azaltain die progestan verdi günde 1 kere fitil olarak
Azraa33 Canım benim de karnım çok ağrıyor bebek aşağı toplanıyor şu an 33 haftayı 30’dan beridir bu şekildeyim bebek kanala yerleşmişti doktor ama bir sorun yok deyip gönderiyorlar