Merhaba geçmiş olsun öncelikle.Benzer süreci yakın zamanda yaşadım, fetal dna yüksek risk çıkıp doktorum cvs önerdi.Perinatoloji muayenesinde hiçbir anomali yoktu çok umutlanmıştık ama ne yazık ki cvs ön raporunda da %100 trizomi 21 saptandı.Ne bebeğime ne kendime bu hayatı zorlaştırmamak için eşimle birlikte doktorların da önerisi ile gebeliğimi sonlandırma kararı aldım ve 2 hafta önce terminasyon yapıldı.Süreç gerçekten çok zor duygusal olarak hala iyileşmiş değilim inanamıyorum,inanmak istemiyorum ama size tavsiyem eğer sonlandırma düşünceniz varsa çok beklemeyin.
Bu arada cvs bir tarama değil kesin tanı testi bazen insanlara umut vermeye çalışanlar öyle dendi ama normal doğdu diyor tarama testleri yanılabilir ama maalesef tanılar yanılmıyormuş çünkü sonucunda %100 yazıyor 😔