Sizdenbirii1 Kızlar oksapar kullanıyorum yatkınlık var diye ama dün bi an kızlarla otururken sohbet muhabbet derken tamamen aklımdan çıktı unuttum ve 2 tane sigara içtim sorun olur mu yada kullanan oldu mu
Hasret18ayaz Sizdenbirii1 ben sigarayı bırakamadım oksapar kullanıyorum bir sorun olmadı bu zamana kadar
Sizdenbirii1 Hasret18ayaz ya öyle mi korktum açıkçası doktora da soramadım çarşamba günü sorucam kan sulandırcı ay sonuçta acaba bişi olur mu diye tereddüt ettim